Een klant die nog moet betalen wordt een debiteur genoemd. Debiteurenbeheer zorgt ervoor dat klanten de openstaande vorderingen/facturen op tijd betalen. Bijna iedere ondernemer krijgt hier uiteindelijk mee te maken. Het uitvoeren van debiteurenbeheer kan de nodige frustratie en tijd met zich mee brengen. De administratie dient bijgehouden te worden van wie er wel of niet tijdig betaalt. Daarnaast dient u de debiteur eraan te herinneren dat de betaling nog niet voldaan is.
Indien wij het debiteurenbeheer voor u uitvoeren, houden wij bij of de debiteur tijdig en volledig betaalt. Na ontvangst van de maandelijkse gelden storten wij de gelden naar u door. Op deze wijze hoeft u niets te doen voor wat betreft het debiteurenbeheer. Slechts indien een debiteur niet tijdig of volledig betaalt, stellen wij u hiervan op de hoogte. In dit geval nemen wij contact op met deze debiteur om te achterhalen wat de reden hiervan is. Mocht het zo zijn dat de debiteur bewust de vordering onbetaald laat, bouwen wij ieder geval alvast een dossier op ten behoeve van de eventueel te nemen vervolgstappen. Met uw akkoord zullen wij het dossier van het debiteurenbeheer omzetten naar een incassodossier. Op deze manier doorloopt het traject soepel en heeft u er weinig zorgen van.
>> Debiteurenbeheer: de 14 meest voorkomende smoezen van debiteuren en hoe te reageren
Heeft u vragen neem dan contact op via info@dwkvandermeer.nl of telefoonnummer 072-5147000.
We zijn u graag van dienst.
Hoe nu verder?
Per 1 mei: Versneld hoger beroep door second opinion...
Lees verderAantal afgedane strafzaken nam toe in 2023...
Lees verder'Het is belangrijk dat rechters zich bewust blijven van invloed vooroordelen'...
Lees verderRegeling voor kortere processtukken in hoger beroep werkt goed...
Lees verder